Учитель Міщенко Людмила Сергіївна
Психолого - педагогічна характеристика 3 класу
В класі навчається 7 учнів. Класний колектив має лідерів класу, які користуються повагою серед учнів.
В класі немає відмінників, але значна частина учнів навчаються на достатньому та високодостатньому рівні. Добре навчаються такі учні: Турчанова А., Чудновська А., Деркачов М.. Труднощi пiд час вивчення окремих предметiв мають Заворітня А., Захаревич Д.
Учні класу неодноразово брали та беруть участь в позакласній роботі (виховні заходи, свята, вистави).
До вчителів ставляться з повагою. В відношеннях «учитель – батьки» проблем не має. Працює дієвий батьківський комітет.
Як і кожен класний колектив, клас має свої звичаї та традиції : спільне проведення свят, вітання іменинників, здійснення екскурсій та походів.
Клас доволі згуртований та організований, об'єднаний спільними інтересами, хоча дещо спостерігається поділ на мікрогрупи за власними уподобаннями. Деякої корекції вимагає учнівське самоврядування.
Більша частина батьківського колективу зацікавлена в організованості класного колективу, у високому рейтингу навчальних досягнень своїх дітей, а тому є активними учасниками навчально-виховного процесу в школі.
Діти ставляться одне до одного зі взаємоповагою, допомагають однокласникам у будь-яких ситуаціях, між школярами нема вагомих суперечок, панує доброзичливість і культура поведінки. Але інколи виникають непередбачувані ситуації, як результат того, що більшість учнів мають виражений холеричний темперамент. Рівень взаєморозуміння достатній, але частіше допомагають тільки друзям, а інколи тільки тоді, коли про це попросять, або коли вимагає вчитель.
Класний колектив, за розумовими здібностями дітей, вважається достатнього рівня. Мотивацією до навчання є «оцінка», а не «знання». Клас вчиться не розділяючи предмети на легкі та важкі. Хоча особливо захоплюються уроками фізкультури, трудового навчання, образотворчого мистецтва. На уроках уважні, але матеріал уроку сприймають не стовідсотково. Поведінка учнів на уроках врівноважена. Але інколи відволікаються Захаревич Д. та Заворітня А.. Як класний керівник, на даний момент, маю на них вплив (після бесід, на деякий час, поведінка суттєво змінюється на краще). Рівень уваги класу - достатній, рівень мислення класу посередній.
Дисциплiна на уроках задовiльна.
Усі дiти у класi з повних сiмей, де обоє батькiв виховують дитину.