МО учителів початкових класів
План
роботи методоб’єднання
учителів початкових класів
Краснопільського НВК
Уманської районної ради Черкаської області
на 2018-2019 н.р.
Керівник МО: Міщенко Людмила Сергіївна
учитель початкових класів першої категорії
Науково-методична тема, над якою працює навчальний заклад:
«Формування компетентної, творчої особистості, як необхідна умова підвищення
якості освітнього процесу та розвитку особистості учня»
Науково-методична тема, над якою працює методичне об’єднання вчителів початкових класів:
“ Формування ключових компетентностей учнів початкових класів через використання інтерактивних технологій »
І. Вступ. Аналіз роботи МО за минулий рік
В минулому 2017-2018 навчальному році методичне об’єднання вчителів початкових класів працювало над проблемною темою: “ Формування ключових компетентностей учнів початкових класів через використання інтерактивних технологій »
Належну увагу педагоги приділяли науково-методичному, інформаційному забезпеченню навчально-виховного процесу, новим освітнім технологіям, вдосконаленню змісту виховання, вивченню комплексних інноваційних підходів до організації життєдіяльності сучасної початкової школи.
Для підвищення рівня ефективності сучасного уроку класні керівники широко впроваджували у практику своєї роботи елементи педагогічного досвіду своїх шкільних колег, педагогів району, області, країни. Вони використовували інтерактивні технології навчання для формування компетентностей як інтегрованого результату навчальної діяльності.
- вчитель брав участь у роботі МО: готували доповіді, реферати, давали відкриті уроки, виховні заходи. Педагоги вміло передають знання, формують уміння і навички, виховують своїх учнів добрими, самостійними, працьовитими дітьми.
Фундаментальність початкової освіти – не лише у міцно засвоєних учнями уміннях, навичках, а й ключових компетентностях, які мають стати найважливішим надбанням розвивальної шкільної освіти. Це такі компетентності: уміння вчитися, здоров’язбережувальна, загальнокультурна, громадянська, підприємницька, соціальна, інформаційно-комунікативна.
Аналіз моніторингу навчальних досягнень учнів за 2017-2018 н.р. показав, що підвищився середній показник навченості учнів 2-го класу з таких предметів: українська мова (6,8-7), літературне читання (7,4-7,6), математика (5,8-6,3).. В учнів 3-го класу з української мови (7,6-8,0), трудового навчання(9,2-9,8) . В учнів 4-го класу підвищився середній показник навченості з фізичної культури (9,7-9,8).
Учні початкових класів брали участь у різних конкурсах.
У міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру» добрий результат – Маліновський А. (3кл.), відмінний результат – Колісник В. (3кл.), Степа-нян А (3 кл.),
Учасниками Міжнародної природничої гри “Геліантус” були такі учні: Турчанова А (2кл.), Добренко В.(2кл.), Захаревич Д. (2кл.), Деркачов М. (2кл.). Диплом переможця у цій грі одержали - Маліновський А. (3кл.).
У шкільному конкурсі на краще читання віршів Т.Г. Шевченка І-ше місце виборола Степанян А. (2кл.) – кл. керівник Яремчук Л.Я.
Одержали грамоти учні 1-4 класів за активну участь у конкурсі віршів про мову та за активну участь у тижні дитячої та юнацької книги.
Під час декади початкової школи учні показали свої знання, вміння та навички з різних предметів. Особливо цікаво пройшли спортивні змагання, інсценізація казок, екскурсії. За перемогу у змаганнях учні одержали заохочувальні призи.
Перед сучасною школою постає завдання виховати особистість, здатну до життєтворчої діяльності. Така особистість зуміє правильно обрати свій шлях у житті зважаючи на власні можливості; буде ставити перед собою завдання самовдосконалення й саморозвитку, що стане запорукою успіху в різних сферах діяльності. Сучасний світ пред’являє високі вимоги до діяльності людини, конкурентоспроможною може бути лише по-справжньому компетентна особистість.
Основною метою початкової загальної освіти є всебічний розвиток та виховання особистості через формування в учнів бажання і вміння вчитися, формування повноцінних мовленнєвих, читацьких, обчислювальних умінь і навичок, умінь і навичок здорового способу життя. За роки навчання в початковій школі учні мають набути достатній власний досвід культури спілкування і співпраці у різних видах навчальної діяльності, самовираження у творчих видах завдань.
Набуття загально навчальних та цільових компетентностей діяльності є фундаментом подальшого успішного навчання школяра в основній школі.
Тому у цьому навчальному році методичне об’єднання продовжуватиме працювати над проблемою: Формування ключових компетентностей учнів початкових класів через використання інтерактивних технологій »
В 2018-2019 н.р. наше методичне об’єднання буде працювати за такими напрямками:
1. Вивчення педагогами теорії методики навчання, психології, поглиблення науково-теоретичної підготовки з предметів та методики їх викладання з урахуванням вимог Закону про загальну середню освіту.
2. Формування в педагогів критичного підходу до аналізу власних уроків, виходячи з їх мети.
3. Удосконалення методики застосування наочних посібників, дидактичних матеріалів на уроках та в позаурочний час.
4. Використання інтерактивних технологій навчання для формування компетентностей як інтегрованого результату навчальної діяльності.
5. Застосування диференційованого підходу як засобу формування соціальної компетентності учнів.
ІІ. Список членів методичного об’єднання
№ п/п |
Прізвище, ім’я, по-батькові |
Освіта,фах |
Педстаж, категорія |
Питання, над яким працюють члени МО |
1 |
Міщенко Людмила Сергіївна ( керівник МО) |
вища, учитель початкових класів |
35, 1 к. |
Формування ключових компетентностей учнів початкових класів засобами інтерактивного навчання. |
2 |
Харітонова Людмила Юріївна |
вища, учитель початкових класів |
30, вища |
Формування соціальної компетентності через народні традиції та звичаї
|
3 |
Яремчук Леся Яківна |
вища, учитель початкових класів |
22, 1 к. |
Формування ключової компетентності «Вміння вчитися» засобами інтерактивного навчання. |
4 |
Яремчук Яна Миколаївна
|
вища, учитель початкових класів |
7, спеціаліст |
Формування інфомаційно-комунікативної компетентності засобами інтерактивного навчання” |
5 |
Белла Наталія Миколаївна |
середня спеціальна, вихователь дитячого садка |
15, спеціаліст |
Шляхи формування мовленнєвої компетентності дошкільнят |