Вітаю Вас, Гість

МО учителів початкових класів

                                                                                                                                                                                                                       

 

 

План

роботи методоб’єднання

учителів початкових класів

Краснопільського НВК

Уманської районної ради Черкаської області

на 2018-2019 н.р.

 

 

 

 

 

 

 

 

Керівник МО: Міщенко Людмила Сергіївна

учитель початкових класів першої категорії

 

 

 

 

 

 

 

Науково-методична тема, над якою працює навчальний заклад:

«Формування компетентної, творчої особистості, як необхідна умова підвищення

якості освітнього процесу та розвитку особистості учня»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Науково-методична тема, над якою працює методичне об’єднання вчителів початкових класів:

Формування ключових компетентностей учнів початкових класів через використання інтерактивних технологій »

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І. Вступ. Аналіз роботи МО за минулий рік

 

В минулому 2017-2018 навчальному році методичне об’єднання вчителів початкових класів працювало над проблемною темою: Формування ключових компетентностей учнів початкових класів через використання інтерактивних технологій »

Належну увагу педагоги приділяли науково-методичному, інформаційному забезпеченню навчально-виховного процесу, новим освітнім технологіям, вдосконаленню змісту виховання, вивченню комплексних інноваційних підходів до організації життєдіяльності сучасної початкової школи.

Для підвищення рівня ефективності сучасного уроку класні керівники широко впроваджували у практику своєї роботи елементи педагогічного досвіду своїх шкільних колег, педагогів району, області, країни. Вони використовували інтерактивні технології навчання для формування компетентностей як інтегрованого результату навчальної діяльності.

  • вчитель брав участь у роботі МО: готували доповіді, реферати, давали відкриті уроки, виховні заходи. Педагоги вміло передають знання, формують уміння і навички, виховують своїх учнів добрими, самостійними, працьовитими дітьми.

Фундаментальність початкової освіти – не лише у міцно засвоєних учнями уміннях, навичках, а й ключових компетентностях, які мають стати найважливішим надбанням розвивальної шкільної освіти. Це такі компетентності: уміння вчитися, здоров’язбережувальна, загальнокультурна, громадянська, підприємницька, соціальна, інформаційно-комунікативна.

Аналіз моніторингу навчальних досягнень учнів за 2017-2018 н.р. показав, що підвищився середній показник навченості учнів 2-го класу з таких предметів: українська мова (6,8-7), літературне читання (7,4-7,6), математика (5,8-6,3).. В учнів 3-го класу з української мови (7,6-8,0), трудового навчання(9,2-9,8) . В учнів 4-го класу підвищився середній показник навченості з фізичної культури (9,7-9,8).

Учні початкових класів брали участь у різних конкурсах.

У міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру» добрий результат – Маліновський А. (3кл.), відмінний результат – Колісник В. (3кл.), Степа-нян А (3 кл.),

Учасниками Міжнародної природничої гри “Геліантус” були такі учні: Турчанова А (2кл.), Добренко В.(2кл.), Захаревич Д. (2кл.), Деркачов М. (2кл.). Диплом переможця у цій грі одержали - Маліновський А. (3кл.).

У шкільному конкурсі на краще читання віршів Т.Г. Шевченка І-ше місце виборола Степанян А. (2кл.) – кл. керівник Яремчук Л.Я.

Одержали грамоти учні 1-4 класів за активну участь у конкурсі віршів про мову та за активну участь у тижні дитячої та юнацької книги.

Під час декади початкової школи учні показали свої знання, вміння та навички з різних предметів. Особливо цікаво пройшли спортивні змагання, інсценізація казок, екскурсії. За перемогу у змаганнях учні одержали заохочувальні призи.

Перед сучасною школою постає завдання виховати особистість, здатну до життєтворчої діяльності. Така особистість зуміє правильно обрати свій шлях у житті зважаючи на власні можливості; буде ставити перед собою завдання самовдосконалення й саморозвитку, що стане запорукою успіху в різних сферах діяльності. Сучасний світ пред’являє високі вимоги до діяльності людини, конкурентоспроможною може бути лише по-справжньому компетентна особистість.

Основною метою початкової загальної освіти є всебічний розвиток та виховання особистості через формування в учнів бажання і вміння вчитися, формування повноцінних мовленнєвих, читацьких, обчислювальних умінь і навичок, умінь і навичок здорового способу життя. За роки навчання в початковій школі учні мають набути достатній власний досвід культури спілкування і співпраці у різних видах навчальної діяльності, самовираження у творчих видах завдань.

Набуття загально навчальних та цільових компетентностей діяльності є фундаментом подальшого успішного навчання школяра в основній школі.

 

Тому у цьому навчальному році методичне об’єднання продовжуватиме працювати над проблемою: Формування ключових компетентностей учнів початкових класів через використання інтерактивних технологій »

 

В 2018-2019 н.р. наше методичне об’єднання буде працювати за такими напрямками:

1. Вивчення педагогами теорії методики навчання, психології, поглиблення науково-теоретичної підготовки з предметів та методики їх викладання з урахуванням вимог Закону про загальну середню освіту.

2. Формування в педагогів критичного підходу до аналізу власних уроків, виходячи з їх мети.

3. Удосконалення методики застосування наочних посібників, дидактичних матеріалів на уроках та в позаурочний час.

4. Використання інтерактивних технологій навчання для формування компетентностей як інтегрованого результату навчальної діяльності.

5. Застосування диференційованого підходу як засобу формування соціальної компетентності учнів.

 

 

 

 

 

 

 

ІІ. Список членів методичного обєднання

№ п/п

Прізвище, ім’я, по-батькові

Освіта,фах

Педстаж, категорія

Питання, над яким працюють члени МО

1

Міщенко

Людмила Сергіївна

( керівник МО)

вища,

учитель початкових класів

35,

1 к.

Формування ключових компетентностей учнів початкових класів засобами інтерактивного навчання.

2

Харітонова

Людмила Юріївна

вища,

учитель початкових класів

30,

вища

Формування соціальної компетентності через народні традиції та звичаї

 

3

Яремчук

Леся Яківна

вища,

учитель початкових класів

22,

1 к.

Формування ключової компетентності «Вміння вчитися» засобами інтерактивного навчання.

4

Яремчук

Яна Миколаївна

 

 

вища,

учитель початкових класів

7,

спеціаліст

Формування інфомаційно-комунікативної

компетентності засобами інтерактивного навчання”

5

Белла

Наталія Миколаївна

середня спеціальна, вихователь дитячого садка

15,

спеціаліст

Шляхи формування мовленнєвої компетентності дошкільнят